Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Tuesday, September 21, 2010

Baru Ada Mood Nak Up date...

Salam bertemu kembali kita di arena blog. Setelah sekian lama ku biarkan lappy ku terperuk di dalam beg. Maklumlah, bukan senang nak wujudkan mood untuk menjelajah pelosok internet dalam keadaan yang serba tak kena ini.

Ini gambar yang sempat ku klik ketika beraya hari tu. Kalau tengok pun..memang dah macam tak lalu sangat nak bawa diri. Sememangnya aku tak tipu, memang aku dah tak larat. Lagipun, aku bukan kategori orang yang kuat ketika mengandung. Namun, Alhamdulillah syukur..aku masih boleh melalui kehidupan ini dengan sihat.

Kalau diikutkan laporan hospital tempat kelahiran anak sulung ku, doktor mengatakan bahawa rahim aku lemah. Jadi, aku dipaksa melahirkan anak ku lebih awal dari jangkaan. Tapi, anak yang kedua ini, berlainan doktor dan hospital. Pemeriksaan yang selalu aku jalani dulu pun belum dibuat lagi. Memang terasa agak lain macam sedikit. Namun, doa tak putus-putus moga tiada apa-apa yang menyulitkan kelahirannya. Lagipun esok aku ada temujanji seterusnya.

Emak dari kampung pun dah ku angkut sekali. Haha...bila lagi, kalau tak liat betul mak aku dah datang rumah aku ni. Hehe

Jadi, itulah kisah ku buat masa ini. Sekarang aku nak blog walking. Dah lama tak baca entri kengkawan...

Salam mesra..

3 comments:

  1. http://semutzapi.wordpress.com/

    ReplyDelete
  2. selamat melahirkan baby dgn selamat..

    ReplyDelete
  3. amin...terima kasih..nantikan kehadirannya..hehe

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...