Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, September 11, 2010

Salam Aidilfitri.

Salam Lebaran buat sahabat semua.





Sungguh sibuk dalam sehari dua raya ini. Maklumlah, inilah waktunya untuk kita kunjung mengunjung rumah saudara yang agak jarang sekali di jenguk. Penat juga rasanya, kandungan ku dah agak sarat dan ketat. Letih-letih pun kugagahi jua...bukan selalu pun.





Cuma, aku tak ke rumah sahabat-sahabat lama..maaflah, sungguh ku tak mampu kawan-kawan semua. Kalau ada yang terbaca, sekali lagi ku mengajak...jenguklah aku yang dah memboyot di rumah ini. Aku rasa esok, aku tak bergerak mana-mana kot. Tambahan pula, suami aku akan bergerak pulang ke Selangor. Maklumlah, dia tak ambil cuti raya sebab nak jimat cuti untuk aku bersalin nanti.





Oh ye...pagi tadi, aku beraya ke rumah emak angkat adikku. Anak lelaki mak cik tu dah berkahwin dan mempunyai seorang anak. Kecil sungguh dunia ni, salam-salam dengan isterinya...aku terdetik "mcm kenal je..". Rupa-rupanya teman satu sekolah ku dulu. Ha ha ha...nampak gayanya..tiap-tiap tahun lah aku beraya kat umah member tu..



Inilah seluruh keluarga belah mak aku. Cuma yang tak ada, family kakak aku.Produk yang terbanyak tu belah abang aku (berbaju hitam), setiap tahun seorang..lepas ni tak tau la ada lagi ke tak...hahaha..rezeki tu weh...

Salam lebaran...

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...