Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Sunday, September 5, 2010

Ibu tak suka membazir..

Salam Ramadhan.

Ingat tak post yang lepas, ada aku katakan aku nak ubah sikit baju melayu anak dan abahnya. Bukan apa, sakit hati kerana mereka guna sekali je baju tu dalam setahun. Baju tu cantik lagi. Jadi, jangan mengada-ngada nak beli yang baru. Jadi, idea ini memang dah lama aku fikirkan. Inspirasinya dari Ustaz Fauzi pengacara Al-Kuliyyah tu.
Ini ada gambar sebelum tranformasi bajunya. Sebelum ni aku ubah dengan menambah jahitan sulam je. Jadi, kali ini aku buat perubahan yang lain pula.Maka, jadi lah seperti ini...

Dan yang ini abahnya punya. Kan dah nampak lain. Jangan membazir..bukan baju yang nak raya. Tapi jiwa kita yang perlu disucikan dengan bermaaf-maafan...

Salam Syawal Menjelang...

No comments:

Post a Comment

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...