Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Saturday, October 20, 2012

Akak Nora nak mula berbizzz di blog. [Review : Jamu Susuk Pengantin Dara]

Assalammualaikum. Terima kasih atas sokongan dan doa-doa anda yang tak putus buat Soleh. Macam mana leganya hati anda, begitu lebih lagi leganya hati ibu Soleh ini. JAdi, sekarang ni kami perlu pantau proses pemulihan, nak galakkan dia berjalan dan bercakap.

Sekarang lega sikit. Jadi, akak nora nak mula berniaga di lama blog akak nora ni. Jika ada yang menganggu sensitiviti beberapa pihak, maafkan akak nora. Sebab..sepanjang 3 bulan akak nora membantu masalah isteri-isteri ini, banyak dah feedback positif. Jadi, akak nora nak lebih kembangkan di sini. Tak salah kan akak nora cari rezeki lebih berdasarkan pengalaman sendiri.

Bagi mereka yang sudah tahu atau dah biasa melihat akak nora aktif di FB dengan produk jamu. Kembali ke alam semulajadi la katakan. Sebenarnya ini kali ke 2 akak ceburkan diri dalam perniagaan melibatkan bahagian keintiman. Dan, akak mengaku ini adalah produk terbaik dan menampakkan kesan. Begitu juga mereka yang telah mengambilnya dari akak.

Buat permulaan, apa itu SUSUK DARA?

“SUSUK DARA” memang bukan setakat menarik, bagus dan berkesan. malah tiada tandingannya. TIADA DI PASARAN LUAR. FORMULA MASIH TERKAWAL DAN MASIH RAHSIA

SOAL HARGA:
1- Produk ini benar-benar tulen, asli dan kaw.
2- Tiada bahan campuran seperti tepung mahupon kanji yang boleh menggemokkan utk tujuan keuntungan. ..
3- Tiada langsung bahan pengawet.
4- Sukar untuk diproses kerana herba yang tulen sukar dicari dan kerana itu harga kos rempah herba mahal. Bukan hanya tambahan sedikit-sedikit, memang herba yang tulen.

Rangkaian produk Jamu Susuk Dara.

Produk yang menjadi pilihan bagi wanita yang sudah berkahwin, yang mengalami masalah keputihan, kegatalan dan kebasahan melampau. Itu semua adalah tanda-tanda di mana rahim mula longgar dan memberi ruang untuk menyimpan bendalir-bendalir yang tidak elok untuk rahim seperti keputihan atau lendirannya. Lama kelamaan Miss V anda akan menimbulkan bau yang kurang menyenangkan dan hubungan kelamin makin lama makin hambar.

Produk itu ialah, JAMU SUSUK “PENGANTIN DARA” rahsia sejak tahun 1850.
Harga :  RM65 (10biji)


Cara penggunaan :

1. Masukkan 2 kapsul kedalam faraj yg ternganga dan longgar.

Langkah satu: dalam keadaan mencangkung

Langkah dua: dengan menggunakan jari 1 kapsul ditolak menggunakan jari sambil menarik nafas. ke bahagian kanan rahim. Dan 1 kapsul kebahagian kiri rahim. Pastikan sampai betul-betul ke penghujung yang paling dalam rahim.

2. Makan 4 kapsul jamu sebelom tidur. Dgn kuantiti air suam sekurang-kurangnya 3 gelas * biarkan kondisi ini semalaman tanpa bersetubuh. * Rahim akan terus mengecut serta merta. *dituruti 2 kapsul setiap malam sebagai amalan * harus meminum air suam dgn kerap utk mengelakkan pening kepala kerana jamu panas

Kesan -kesan :

1. Rahim akan terus mengecut.
2. Laluan rahim menjadi rapat dan berpasir seperti dara semula
3. Bibir faraj akan terus menjadi rapat.
4. Bila pertama kali selepas penggunaan. Isteri akan merasa sakit akibat sempit dan terlalu rapat dan nikmat seperti pertama kali bersetubuh.

Kesan dialami suami dan diakui :

1- mengalami pengalaman bersetubuh seperti dara 100%
2- mengalami seperti kepala zakar disedut dan dikemut.
3- keadaan dinding laluan rahim keseluruhannya berpasir menambahkan nikmat kegelian maksima seperti pertama kali bersama.
4- pencapaian klimaks maksima rasa sempit menyeluruh dari kepala hingga ke pangkal zakar.

Harga: RM65 untuk 10kapsul. Dibuat terus guna tidak boleh simpan lama kerana tiada bahan pengawet.


Peringatan: Selepas 72jam rempah didalam rahim hendaklah dikeluarkan dan dibuang!!!
 
* ketika rempah yang halus setelah di keluarkan berkondisi seperti tembakau yang bergumpal. ini terhasil dari sisa kekotoran didalam rahim seperti kotoran, air mani yang sudah lama, sisa - sisa darah haid. 
 * kesannya selepas dibuang rempah. rahim akan menjadi sehat dan subur. haid akan jadi teratur dan mudah mengandung. 
* pada zaman dahulu kaedah ini di gunakan untuk membersihkan rahim atau cuci selepas keguguran untuk menarik semua sisa gumpalan darah keluar. ianya akan dilakukan secara berulang mengikut kuantiti jamu. 
 * pernah digunakan dalam kuantiti sedikit untuk mengaburi malam pertama pengantin ( zaman perang dulu ramai gadis dirogol tentera asing ) 

ANTARA TESTIMONI PELANGGAN AKAK NORA
YANG TELAH GUNAKAN
 JAMU PENGANTIN DARA

 Masalah kebasahan. Akak Nora nak bantu dia "ketat" semula..tapi berjaya mengeluarkan cyst dalam rahim dia. Alhamdulillah.

Ini pula masalah keputihan.

Jika anda berminat boleh add akak nora di FB Akak Nora

Atau kisahkan kisah anda dlm email
dan post ke aurajarinora@gmail.com

Atau komen saja dan letak no tel anda untuk akak nora hubungi semula. Sudah tentulah tidak di publish komen itu.

RAHSIA ANDA, AMANAH SAYA.






3 comments:

  1. amboi kak nora...nak beli...hehe

    ReplyDelete
  2. Hi Nora, very interesting post. I believe the Indonesians are great believers in this Jamu obats.
    You have a nice day and keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...