Tetamu Yang Dihormati

Bila Menyinggah tu..KLIK LA SEKALI ye..

Friday, August 3, 2012

Masa..o..masa..


Sungguh sibuk ketika ini. Maaf kepada yg membantu soleh..akak nora tak sempat nak ucapkan terima kasih. Terutama blogger en. hasrulassan.com..terimakasih dengan usaha anda.

Komen pun tak publish2 lagi..aduh...jenguk anda jauh sekali la kan..

Akak nora nak habiskan baju org...sungguh tertekan tak siap2 lagi. Banyak hal yang merintang kan.



Lepas soleh dimasukkan darah selasa lepas 31 Julai..ubat kemo soleh diberhentikan seketika. Kerana sel darah putih menurun. Bahaya sikit..nanti soleh yg lemah akan bertambah lemah. Jadi akak nora tak la ke hospital lagi..sampai lai hari sabtu ni. Sabtu..baru cek darah sekali lagi..dan tunggu apa kata doktor.

Soleh dah tinggal tulang...sungguh tak nak makan..susu pun sikit je minum..

Adik beradik d kampung nak buat kenduri arwah..dugaan..akak tak boleh balik..

9 comments:

  1. Bertabahlah kak nora. Kami mendoakan..

    ReplyDelete
  2. Allah tetap bersamamu dik Nora.... setiap manusia diuji, cuma ujiannya berbeza, tak sama... ada yang diuji dengan kesusahan, kesedihan dan ada yang diuji dengan kesenangan dan kemewahan! Semuanya ujian, cuma kita tidak menyedari apa hikmat disebaliknya!

    ReplyDelete
  3. Berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul. Sama2lah kita mendoakan yg terbaik utk Soleh. Sabar banyak2 Kak Nora.

    ReplyDelete
  4. semoga soleh cepat sembuh...

    ReplyDelete
  5. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete
  6. sabar ye nora..

    kakain nak ucapkan selamat hari raya buat nora dan keluarga...

    ReplyDelete

Akak Nora suka baca komen anda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...